(Translated by Google) Family meal. A small misunderstanding with the order was resolved perfectly. Plus, it was absolutely delicious.
(Original)
Repas en famille. Petit malentendu à la commande qui a été réglé parfaitement. En plus c’est super bon.
Océane noted
(Translated by Google) I came to eat at Yami Sushi and had a wonderful time. I ordered ramen which was absolutely delicious, perfectly prepared, and bursting with flavor. The staff was also very friendly, welcoming, and attentive.
I also remember that the prices were reasonable considering the quality. The restaurant is elegant, with a chic and pleasant atmosphere that makes you want to linger and enjoy your meal.
A fantastic place that I highly recommend! 😊🍜✨
(Original)
Je suis venue manger chez Yami Sushi et j’ai passé un très bon moment. J’ai pris des ramens qui étaient vraiment délicieux, bien préparés et pleins de saveurs. Le personnel était également très sympathique, accueillant et attentif.
J’ai aussi le souvenir que les prix étaient raisonnables au vu de la qualité proposée. Le restaurant est élégant, avec une ambiance chic et agréable qui donne envie de rester et de profiter du repas.
Une très bonne adresse que je recommande sans hésiter ! 😊🍜✨
Last reviews
(Translated by Google) Family meal. A small misunderstanding with the order was resolved perfectly. Plus, it was absolutely delicious. (Original) Repas en famille. Petit malentendu à la commande qui a été réglé parfaitement. En plus c’est super bon.
(Translated by Google) I came to eat at Yami Sushi and had a wonderful time. I ordered ramen which was absolutely delicious, perfectly prepared, and bursting with flavor. The staff was also very friendly, welcoming, and attentive. I also remember that the prices were reasonable considering the quality. The restaurant is elegant, with a chic and pleasant atmosphere that makes you want to linger and enjoy your meal. A fantastic place that I highly recommend! 😊🍜✨ (Original) Je suis venue manger chez Yami Sushi et j’ai passé un très bon moment. J’ai pris des ramens qui étaient vraiment délicieux, bien préparés et pleins de saveurs. Le personnel était également très sympathique, accueillant et attentif. J’ai aussi le souvenir que les prix étaient raisonnables au vu de la qualité proposée. Le restaurant est élégant, avec une ambiance chic et agréable qui donne envie de rester et de profiter du repas. Une très bonne adresse que je recommande sans hésiter ! 😊🍜✨